LaburSantai
buku-labursantai

"Antara kejayaan besar buku ini adalah walaupun buku ini teknikal, ia langsung tidak membosankan."

Nak belajar melabur? Boleh. Tapi tujuan buku ini untuk beri anda fahaman pelaburan dengan cara paling mudah. Ye lah, kadang-kadang kita belajar tapi bukannya faham pun.

Prakata

Ini contoh portfolio pelaburan DIY

Anda dah nak melabur tapi:

Tak tahu nak mula melabur di mana.

Tiada masa nak uruskan pelaburan.

Gelisah sampai tak tidur malam bila pelaburan rugi.

Tidak faham terma dan konsep pelaburan yang kompleks

Bingung dengan lambakan informasi

Dapatkan pengalaman melabur lebih 10 tahun dari membaca satu buku ini saja.

Saya tak jamin anda akan terus kaya goyang kaki sambil minum fresh orange, saya juga tak jamin anda boleh buat untung beratus peratus dalam masa 1-2 hari.

Tapi anda akan mampu:

Bina asas kukuh sebelum mula pelaburan supaya jiwa anda tidak goyang walaupun diberhentikan kerja dan menjadi lebih tenang.

Kenal profil risiko diri. Ada orang bising bila dia rugi, ada orang kekal tenang je dengan kerugian. Sebab apa? Sebab toleransi risiko berbeza.

Faham beberapa konsep, falsafah dan ideologi pelaburan yang penting.

Mampu hadam jargon-jargon pelaburan dalam bahasa dan grafik ringkas.

Cara memilih pelaburan yang sesuai dengan diri. Ada yang mampu labur saham, yang tak mampu pula ada pilihan nak labur di unit trust atau ETF.

Langkah-langkah membina portfolio pelaburan yang menguntungkan.

Dapatkan tidur malam yang nyenyak tanpa perlu risau tentang prestasi pelaburan.

Apa kata pembaca-pembaca?

Ini review daripada pembaca.

Grafik-grafik cantik yang menyentuh jiwa dan minda anda

Jangan risau, buku ini bebas jargon dan dilengkapi grafik bagi memudahkan pemahaman.

100% Money Back Guarantee

* Jika anda tidak berpuas hati dengan buku ini, anda boleh hantarkan emel, nyatakan sebab dan kami akan terus refund kepada anda!

Sebelum tu, anda juga boleh dapatkan diskaun dengan pembelian secara pukal.

Sila pilih salah satu pakej kombo berikut.

PAKEJ KOMBO 2

Dapatkan diskaun RM6 (RM3 seunit) dengan pembelian 2 buku

PAKEJ KOMBO 3

Dapatkan diskaun RM15 (RM5 seunit) dan penghantaran PERCUMA dengan pembelian 3 buku.

Atau boleh teruskan pembelian seperti biasa dibawah ni.

Billing details

Your order

Product Subtotal
Buku Labur Santai  × 1 RM38.00
Subtotal RM38.00
Shipping
Total RM43.00
  • RM1.00 will be charged for FPX transaction fee.

Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our privacy policy.

Cetusan Minda

Dapatkan emel mingguan setiap hari jumaat berkenaan kewangan. Berikut feedback orang yang dah dapat emel.

.